måndag 1 september 2008

Vinnare och en plats i värmen

I dag är det första dagen på den första höstmånaden. Det är kallt och ruggigt så i morse tände jag en brasa innan vi åt frukost. Kaminen står placerad så vi kan vrida den antingen mot köket eller vardagsrummet. Nu står den vänd mot köket. Fåtöljen har jag klätt om i en mjuk fuskpäls.




x
x
Tävlingen är nu avslutad och tre vinnare är dragna.x



Grattis till
Dodo

Maila era adresser till livingbymilla@live.se så skickar jag vinsten inom 1-2 veckor.

Det var väldigt roligt att det var så många som ville delta i min lilla tävling. Jag är imponerad av att så många prickade rätt på mina favoritfärger. Förutom vitt gillar jag rött, rosa och linnebeige.
Jag har fått flera gulliga mail från trogna läsare,ni ska veta att det är mycket uppskattat, TACK!


Må så gott!
kram Camilla

28 kommentarer:

Mjuka sa...

Grattar den lyckliga vinnarna!! Inte alls avis :-) Hoppas din helg varit bra, jag kom hem i går kväll, så trött och sliten!
kramkram Malin

Sara Mårtensson sa...

Jippie, jippie jaaaaa!! Trodde inte det var sant utan jag var tvungen att läsa om det för att förstå! Sååå glad jag är!! Tack tack snälla söta du! Ska maila min adress fortast möjligt :-)

Kram på dig och ha en underbar dag!

Ps. Vad mysigt att ha en kamin som man kan vrida runt! Finns väl inget bättre än en sprakande brasa!

Livet och träning sa...

Ja visst känns det riktigt "höstigt" ute nu, lite tråkigt*men visst är det skönt att tända en brasa det blir sån härlig värme.
Vilken mysig kamin ni har,och så fint tyg på fotöljen..
Ha det så bra kram ylva..

Sara Mårtensson sa...

Oj.. blev så glad att jag glömde gratta de andra vinnarna. Grattis till Dodo och Lottaspace! :-)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men så mysigt ni har det:)

Grattis till vinnarna:)

Kram Annica

Anonym sa...

Intressant blogg =)

Nettan sa...

Visst är det mysigt & kunda tända en brasa =0).
Grattis till vinnarna !

Kram, Nettan

Anonym sa...

AH GISSA OM JAG BLEV GLAD NÄR JAG FICK REDA PÅ DETTA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SHIT ! detta går inte beskrivas i ord ! Jag är lycklig !

Grodmamman sa...

Jag hade åtminstone alla rätt!:))
Grattis till vinnarna!
Kram

MITT VITA HUS sa...

mm mysiga bilder:)

Tack tack för tipset, nu är det kirrat på min sida:)
Trevlig kväll
kram M

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej!

Jag gillade verkligen idén med gardinerna, snor gärna den om jag får;o)

Kommer du ihåg vad de hette?

Kramis
Mia
http://myshabbychichouse.blogspot.com/

karofina sa...

åh vilket plats, vi samlas runt spis när alla är badade och frusna. gott att stå där naken o värma upp en kall bak ;)

grattis till alla vinnarna! lyckosarna! ;)

kramiz!

Anonym sa...

hej gumman ;) vad fint du har hemma :) så mysigt med den där brasan som man kan vända på! en sån skulle jag vilja ha, men jag får nöja mig med en fejkbrasa med eldgele i :) ska kanske ha en sån i gästrummet uppe.. kan se mig själv sitta med varm choklad o en bok när det är färdigrenoverat! och då hade jag gärna haft en sån där mysig fåtölj som du visar!

visst är det kul att förnya lite i trädgården nu i höst?

stor kram sara

Katta sa...

Va? Kan man vrida på kaminen? Kul funktion.Grattis till vinnarna i din tävling, jag gissade visst fel jag.Vad kul att de håller på med en platta, det skulle vara jätteroligt med ett ex av den.Ha en bra kväll, kram Katta

Katta sa...

Måste fråga dej ensak. Var har du hittat formarna med Ariel på ? Min dotter fyller med i Oktober och älskar ju Ariel.Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnarna! Vilken tur de hade. SEr ju så mysigt ut på dina bilder. Varje gång jag hittar hit sitter jag och njuter till bilderna och lyssnar på den helt underbara musiken. Njuter!

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Vit Spets sa...

Grattis till vinnarna!
Men attans att jag missade att Du gillar rosa oxå!
Jaja nästa gång är det kanske min tur...
Sköt om dig
Kramis
//Siv

Vardagslycka sa...

Grattis till vinnarna!
Så mysigt ni har det med kaminen, vad fiffigt att den går att vända på!
Den här veckan har vi börjat med höst-tider i butiken, känns lite vemodigt att sommaren är förbi...
Men samtidigt ganska mysigt att fixa och dona lite mer inomhus igen!
Ha en härlig vecka!
Kram, Carina

LillaFlisan sa...

Så underligt! jag smög omkring på din fina blogg (utan att lämna en hälsning,skäms) och när jag skulle stänga ner min egen så ser jag att du lämnat en kommentar till mig!
Kul!
Ang. Gissningen... du är närmast!
Titta in i morgon eftermiddag så avslöjar jag funktionerna..
Kram Flisan
P.s. Du ser, jag har ingen uppfostran;-)Grattis till vinnarna så klart!

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken mysig blogg du har! Hit vill jag gärna komma igen :)

Jes

Dubbelörn sa...

Så mysigt det ser ut med fåtöljen o braskaminen. Visst är det underbart med brasa på höstkvällarna??

Gärna fika, denna vecka är en aning körig men nästa vecka gärna!! Hör av dig om dag som passar...

Kram

Södralycke sa...

Vad mysigt att elda i kaminen...Längtar sååå tills vi får vår nya på plats i vardagsrummet, så jag också kan elda :)

Kram på dig! /Johanna

Anonym sa...

Hej ariel formarna är köpta på tradera

Vecka - Vecka sa...

Nej men så otroligt roligt! Min första vinst i bloggvärlden! Och vilken vinst sen! Ska maila dig min adress på direkten!

Nu blev jag ju mycket piggare efter den värsta natten jag haft på länge!

Kramar, Lotta

Katta sa...

Har en liten sak till dej hos mej, kram.

hemtrevnad marie sa...

Gud vad mysigt att kunna vända på kaminen!!
Vilket fint taggtrådshjärta du har !
ha det gott och mys på i höstmörkret!!
Kraaam

Hagbacken sa...

Stoort grattis till alla lyckliga vinnare! Å vad underbart med kamin..visste inte man kunde "vinkla" dem heller? Jag älskar att sitta framför en kamin och värma ryggen...mysigt nu då hösten kommit!

Kram Linda

Anonym sa...

förlåt att jag inte skickat mail än men det kommer snart ! har bara så mkt att göra just nu :)