lördag 22 mars 2008

Kommer påskharen idag ?

I morse blev jag väckt av sonen...han undrade om påskharen hade gömt ägg någonstans. Det har han gjort men jag tyckte det var lite tidigt för barnen att börja äta godis innan frukosten. Så efter lunchen ska vi gå på äggjakt. Vem vet, kanske har påskharen lagt äggen ute i år.





Den här underbara kaninen från Maileg är en stor favorit hos mig och barnen. Den mäter hela 87 cm och kommer från Elsas hem. Öronlappsfåtöljen har jag klätt om i fuskfårskinn och pläden stickade jag i höstas när jag var inne i en hysterisk stickperiod. Fler bilder på pläden kommer senare.

Och för er som undrar,så har jag tyvärr inte hittat minneskortet. :-( Så det blir till att köpa ett nytt så länge och hoppas att det förlagda kortet dyker upp så småningom.

Trevlig påskafton!

Kram Camilla

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Du ska he en trevlig påskafton du med. Hoppas det inte snöar på er allt för mycket när ni ska leta påskägg.
Kram Mamma C

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hoppas att du har en trevlig helg,och att barnen hittade sina ägg...ler
Kram Irene