onsdag 12 mars 2008

Ett stort TACK...

Jag vill säga TACK till er alla som lämnat så fina kommentarer, vilket härligt välkomnande till bloggvärlden, jag blir så glad för alla fina ord...


Här är vårt "kyrkofönster" i vardagsrummet. Det är blyinfattat och orginal sen huset byggdes. Jag tycker det är underbart med alla färger. Det är praktiskt också eftersom fönstret är mot gatan så är det ingen insyn alls i vardagsrummet.



Jag är barnsligt förtjust i hjärtan i olika material och storlekar,inne som ute.Jag kommer visa mer hjärtan en annan dag.




De här ljuskulorna i fattigmanssilver är en favorit,det blir ett underbart sken i dem på kvällen.
Kika snart in igen! Kram Camilla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder, Camilla! Blir grymt imponerad...

//Tessan

Living by Milla sa...

Tack vännen..jag blir såå glad.:-)
Kram på dig!

Marie sa...

Vilket jättevackert fönster ni har och ljuskulorna i fattigmanssilver var underbart söta! Hjärtan tror jag nästan att varenda bloggare är förtjust i, jag är det definitivt! Ser fram emot att få se fler av dina!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie