fredag 21 november 2008

Evelina och sista piffet

I dag är jag med i tidningen igen, i Evelina som är helgbilaga till Eskilstuna-Kuriren. Det är en jättefin notis om mig och min butik fast adressen är felstavad. Hoppas kunderna hittar hit ändå....
x
Tillverkning pågår för fullt och i går blev det ljuspåsar, julstrumpor.......

....och en stoooor mosskrans med ljus och tazetter. Den är inte till försäljning för den hänger ovanför bordet i butiken och är tänkt att skapa lite mys. Banden är bomullsremsor och i mitten band jag fast två lerhjärtan.

I dag ska vi sätta dit golvlisterna och sen återstår det roliga - det sista piffet!!!Ärligt talat vet jag inte hur allt ska få plats. ;)
x
Ha en riktigt skön helg!

20 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Roligt att det går så bra för dig! Hade jag närmare väg, hade jag kommit direkt! Lycka till!

Kram,Lotta

Sara sa...

Hejsan

Så spännande och vad roligt att vara med i tidningen.
Kram Sara

Grodmamman sa...

Fina ljuspåsar du har sytt!
Nu är det nära, så himla spännande! Önskar dig all lycka med din butik!
Kram

Anonym sa...

Hej Milla eller kanske...heja Milla...nu är det som sista racet när man kikar på Roomservice...lister och piff!
Läste Hällby...har varit där som liten...min bästis då...farfar hade Hällby gård och vi var där och lekte några dagar en sommar...
Vilken tajming att få komma med i tidningen precis innan premiären!
Hade det inte varit så långt skulle jag inte kunnat motstå att komma men det får bli när jag har vägarna förbi...hoppas att du tar mycket bilder i helgen!
Önskar dig av hela mitt hjärta...lycka till!
Kram,
Bella

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vad spännande det är!!!

HÅller en tumme för dig på söndag!

Stora kramen
Annica

Anneli sa...

Vad roligt - Lycka till!!!
Kramar/Annelie

Katta sa...

Men Milla! Vad roligt att få se en skymt av dej, och vad roligt att de skriver om din butik, Jag antar att du får en hektisk helg och jag önskar dej lycka till med butiksinvigningen, kram Katta

hemtrevnad marie sa...

Hej Milla!!
Önskar dig all lycka i världen inför öppningen på söndag!
Det kommer att gå jättebra!!!
Önkar bara att jag hade kunnat komma......
kram på dig!

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Vad roligt att du fick vara i tidningen och roligt för oss att få se en bild av dig :-)
Dina ljuspåsar är superfina!
Hoppas du har en härlig helg!
Kram Sara

stina sa...

LYCKA TILL I MORGON!!!
Kul att du va med i tidningen så här inför premiären! Bra Reklam!
Stor Kram stina

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att det är så nära nu. Vilken tur du hade som fick tag på så myckt när du var i Stockholm. Kul med reklam i tidningen.

Kram Ullis

IKT i min vardag sa...

Oj vad långt du har kommit med att ordna butiken, fast det är ju klart...snart är det ju invigning!:)
Det kommer gå galant, det känner jag på mig ;)

Kramis

Design i tid och rum sa...

HEJ! SÅ MYCKE NYT HAR HÄNT I DITT LIV.
ÄR GLAD FÖR DIN SKULL.ÖNSKAR DIG ALL LYCKA I VÄRDEN MED DIN BUTIK.
SUPER GRATIS !!ÖNSKAR DIG DADDA

Vända blad sa...

Roligt med tidningen och så spännande med butiken! Önskar dig lycka till!!
Kram Maria

Anonym sa...

åååh vad kul nu när det snart är dags :) sitter här mitt i natten på jobbet och slank in till dig för att se förberedelserna ;) kul att vara med i tidningen också :)

ha en lyckad dag och jag håller tummarna :)

ps. mosskransen är toppensnygg :)

stor kram sara

Anonym sa...

Hej syster. Lycka till idag (söndag), hoppas det kommer en massa folk och att invigningen blir allmänt lyckad.

Kram
/Adde & Malou

Ullis/Leva på landet sa...

Hej igen!

Hoppas att det gått bra för dig idag.

Du har något inne hos mig.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Kullan Pullan sa...

Grattis!
Jättesöta lyktpåsar och kransen är ju helgrym.
Kram Paula

Katta sa...

Hallå där! Går ju här och väntar på ett nytt inlägg om hur det har gått med invigningen.Men jag ger mej till tåls tills du får tid, kram Katta

Mjuka sa...

Jättekul Milla!! TÄnk om man bodde lite närmre, kunde man hälsa på. Lycka till!!!
kramar M