torsdag 13 augusti 2009

Köket - före och efter

Före
Efter
Klinkers från K-rauta.
x x
Etikett från Ylva skarp.
x
Näckroslampa från butik Living by Milla.
x
Fat från Ylva Skarp.
x
Barpallar,Malte och köksö Stenstorp från Ikea.
x
Felicias stol ska inom kort också få en makeover med nytt överdrag.
Kornblått är inte den snyggaste färg jag vet.
x
Äntligen är köket klart!! Kommer ni ihåg att vi hade läckage i köket strax före jul?
Vi fick då delvis slita upp golvet och så har det stått sen dess. Under semester fick vi äntligen ändan ur och la in klinkers. En liten minimakeover blev det också när vi ändå var i farten. Där den nya köksön står hade vi ett stort vitrinskåp innan och en liten köksö(som är till salu) mitt på golvet. Nu är det mer inbjudande och luftigare.
x
I helgen är det jobb för hela slanten så jag önskar er redan nu en
skön helg!



13 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Nämän!! Det ser ut som klinkret är precis detsamma som vårt!! Också inköpt på K-Rauta *skrattar*.

Visst är det snyggt? ;)

Kan vi inte få ihop en fika snart? Nu har jag inga tider att passa...

Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Jätefint det blev i köket...kul med lite makeovers!!!

Fint med köksön..önskar jag mig med!

♥kramelikram♥:))

hemma hos lilla mej sa...

Vad kanonfint det blev i ditt kök.Kul med lite nytt.Ha en mysig dag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Therese sa...

Det ser kanon fint ut. Bra jobbat *tummen upp*
Kram
Tezz

Grodmamman sa...

Vad fint det blev! Vi ska också ha en köksö när vi gör om köket och jag hade tänkt att ha några tavellister på väggen. Nu blev jag sugen på att sätta upp hyllor istället!:)
Kram

Anonym sa...

Tackar tackar ja nu är det gjort.....Så fint erat kök blev, det sägs ju att det inte finns något ont som inte har något gott med sig och det var ju lite "småtur" att ni hade ett läckage i köket nu när ni fick det så fint.

Kram Pernilla

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt det blev i köket. Ser ut att vara väldigt stor skillnad fast det bara är golvet egentligen som är en annan färg.
Verkar ha varit en bra sommar.

Kramar Ullis

vardagsvitt sa...

Men vilken härlig förändring det blev ju jätte snyggt!!
Kram Marith

annashusidingtuna sa...

Ibland tar det lite tid innan man får ändan ur vagnen men så fint det blev!!
Kram Anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Supersnyggt du Camilla!

Kul att få se alla små detaljer oxå:)

Kram Annica

Mjuka sa...

Nämen så roligt att hitta till dig igen, har kikat in lite då och då för att kolla om du gjort inlägg. Mysiga roliga saker ni gjort i sommar.
kram Malin

Helena sa...

Åh men himmel så FINT det blev!!!! Kramar H

Julia sa...

Snyggt ni har i erat kök! :-)