måndag 28 april 2008

Hemma igen !!

Nu är jag hemma igen ! Vi har haft tre mysiga dagar i Göteborg tillsammans med brorsan och hans sambo. Vi har shoppat,fikat, ätit goda middagar och det har varit så härligt !
Mamma och jag kom ner på fredag eftermiddag, checkade in på hotellet och tog bussen till Atmosphere där vi träffade Ingrid som vi bestämt.
Jag blev helt mållös...en mysigare butik får man leta efter och Ingrid och hennes man är underbara människor !! Vi blev bjudna på vin och choklad och jag visste inte var jag skulle börja, det var rena himmelriket....så mycket fint och jag ville ha allt !!! :)

Planteringsbordet blev jag så förälskad i men tyvärr var de två som fanns redan sålda. Nu har jag bestämt mig för att snickra ihop en egen variant !




Klockan rusade fram och vi bestämde att vi skulle komma tillbaka på söndagen.... brorsan hade bokat bord på en medelhavsresturang och vi blev skjutsade dit av Ingrid och hennes snälla man. Bilturen var av ett annorlunda slag och vi skrattade hela vägen...*fniss* men det är en annan historia.

Forsättning följer och då får ni se mina inköp !

Kram ! ♥

10 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad härligt du verkar ha haft det!

Man mår så bra av att få komma ut på lite äventyr emellanåt :)

Ser med spänning fram emot att få se shoppingfynden...

Kram Annica

IKT i min vardag sa...

Så mysigt ni verkar ha haft det! Men hallå! Du får inte sluta berätta mitt i!! Jag vill ju se vad du har shoppat! *ler*

Kram

Gårdsromantik sa...

Härligt med ett sådant mottagande. Blev nyfiken på bilfärden...

Kram Maud

Dubbelörn sa...

Vilken mysig helg!! Låter som en butik som bara måste finnas på listan för Göteborgstips *skrattar*.

Härligt med bloggvänner, eller hur? Väntar nu med spänning på shoppingbilderna ;)

Kramar

Grodmamman sa...

Härlig helg ni verkar ha haft!
Jag har skickat en utmaning till dig!
Kram

Mamma C sa...

Låter som ni har haft en super helg i Götet. Kul att få se dina inköp.
Kram mamma c

Millas hem sa...

Hallå!
Jag har missuppfattat vilket datum du skulle iväg!Jag har Göteborgsresan framför mig! Finns det något fint kvar i Göteborg nu när du redan varit där?! :)
Det låter som du haft det jättebra!
Mycket fint där!
Kram Camilla

Änglahem sa...

Åhh vad mysigt ni verkar ha haft det!! Roligt när det blir så lyckat!!
Vilken härlig butik!!! Totalt missat, får väl leta upp den nästa gång...

Ser framemot del 2 här nu!!

Kramar/Ulrika

Livet och träning sa...

Så trevligt ni verkar ha haft det,
butiken ser helt underbar ut massa vill ha saker.
Kram y.

Karin Lindström sa...

Hej Milla!
Vill bara önska dig en härlig Valborg!
Kommer tillbaka och tittar på dina underbara bilder!
kram
Karin