tisdag 28 juni 2011

Jag är mållös!

TUSEN TACK
 alla som har röstat fram mig som finalist till årets Cambridgekvinna 2011.
 Jag är mållös...och så himla glad! =)) Men jag behöver er röst ännu en gång..*blink,blink*
Tom 28 augusti kan du rösta i årets Cambridgetävling. De finalister som får flest röster i respektive kategori vinner årets tävling. Vinnarna koras på årets Cambridgegala den 17/9 i Stockholm, på min födelsedag och allt. :-)
Rösta här!
Tack för hjälpen och ha en riktigt skön sommar!
Kram Camilla

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Tack för dina rara ord och varmt grattis!!

Självklart lägger jag min röst på dig, du har ju redan vunnit kampen mot vikten så detta grejar du!!

~Ingrid

Dubbelörn sa...

Har åter röstat idag ;)

lottens vita och gröna sa...

hej hej!
nu har även jag röstat...på dig förstås, vad grymish du är sååååååååååååååååååååå impad!
varmkram lotten

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul! Självklart har jag röstat igen. Håller nu tummarna.

Ha en bra helg!
kram Ullis