tisdag 9 mars 2010

Frånvarande och närvarande

Hej på er!
x
Inläggen duggar inte tätt här direkt. Jag är väldigt frånvarande här i blogglandia men desto mer närvarande i det som kallas livet. Njuter otroligt mycket av ljuset som har kommit tillbaka. Det finns allt hopp om att våren kommer även om den verkar dröja. Ett stort projekt som jag påbörjade för två veckor sen tar också en del energi. Det kommer pågå som mest intensivt tom maj hoppas jag och sen resten av mitt liv. Mer om det senare.
Nu äntligen har jag fått träffa det lilla underverket! Sista helgen i februari mitt i värsta snöstormen åkte mamma och jag ner till Göteborg. Han är ljuvlig och helt underbar min lilla brorson. Eftersom jag har kuddmani så tyckte jag att Elton också skulle ha en alldeles egen kudde.
x
Njut av livet, kära vänner!

10 kommentarer:

Penseldraget sa...

hej
kul att höra från dig =) o tack för att du kika in till mig...vilken jätte söt elton kudde =)
kram pia

Grodmamman sa...

Fin kudde!
Alltid kul att höra ifrån dig!
Nu blev man ju jätte nyfiken på vad du har på gång!:)
Kram

mysiga heestrand sa...

Vilken fin kudde din brorson fick.
Det viktiga är inte att göra blogginlägg det viktiga är att leva i det verkliga livet precis som du säger och gör. Det viktiga är ändå att du gör något inlägg när du själv känner för det.
Kram Marita i Heestrand

Viveka i Bläckhornet sa...

Så fin kudde du gav honom.
Allra roligast är ju såna där personliga gåvor :)

Kram Viveka

Kullan Pullan sa...

Jättehärlig och personlig kudde, hade blivit helnöjd om den hammnat hos mej.
Kram Paula

Home No.1 sa...

Hej vilken fin kudde , jag vill önska dig en fin helg!
Kram Annica.

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att höra från dig och så härligt att du njuter av solen och livet. Det mår man bra av. Låter så spännande med ditt projekt

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Klart han skulle ha en kudde! Jättefin är den oxå så han är nog nöjd med kudden

Kraaaaaam
Annica

Ingrid sa...

Tack för dina raraste ord vännen!!

Smart val att leva i verkliga livet, blogglandia finns ju kvar när man orkar och känner för det.

Kramen,
Livet i byn

marita blücher sa...

Hej Milla,
Det var länge sedan ! Så roligt med en brorson - grattis till "fasterskapet" ! - och vilken läcker kudde du gjort åt honom.
Önskar dig och de dina en riktigt god och glad påsk.
Kram/Marita